Странице

недеља, 14. новембар 2010.

Ljubav je cudo



reljef na ramu je radjen voskom.
Додајте натпис

reljef na kutijici je radjen belom , prethodno izguzvanom salvetom.
Додајте натпис




Kao sto sam vec rekla, vrata dekopejdz svea se sve vise otvaraju,....krak, sabloni(voljeni sabloni),reljef...i jos svasta ponesto.Imam zelju sve da isprobam...ma imam zelju u svemu da uspem.Sve je to jos pocetak, sve su to jos uvek eksperimenti, sve jos uvek radim sa nesigurnoscu, ali sa velikim trudom i OGROMNOM ljubavlju.Dekopejdz je postao deo mene, ogledalo mog raspolozenja, moje duse.

3 коментара:

  1. Radovi su prelepi, jako su interesantne stoličice :D.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Lenka na komplimentima.A stolicice su radnjene namenski, sa naslonom za mog Lazara, jer je on zaljubljenik u male stolice, za moga tatu i mene kada podlazemo nase peci...da ne cucimo!

    ОдговориИзбриши
  3. lijepo:))....još jedna teta salveta,baš se veselim:)))....
    lijepi su ti radovia a posebno mi interesantno izgledaju okviri i etuii:))).....a šamlica ( skemlija,stoličica,klupica:) s trešnjama je divna.....i da,treba paziti koljena i čučati što manje:)))...
    pozreav iz rijeke:))....
    m....

    ОдговориИзбриши